maandag 14 oktober 2013

Vandaag staan de kittens van Jewel in het zonnetje.

Vandaag zijn ze twee weken oud geworden. Ze hebben zulke heerlijke kopjes. Ik moest er wel wat moeite voor doen om die kopjes in beeld te krijgen maar het is gelukt! Hun oortjes werken nu dus ik kan ze met geluidjes lokken.

Q-nest twee weken oud.

Onderaan staan nog twee linken naar filmpjes van de zilvertjes.

En de foto's:






Van Lexies kittens heb ik vandaag alleen een, erg donker, filmpje. Ik heb hun hoekje nu wat meer aangekleed. Van de week doe ik een nieuwe poging wanneer er meer licht is en ze niet toevallig in de donkerst hoek zitten. Door het slechte licht lijken ze allemaal bruiner dan ze in het echt zijn. Nu is het Somalipoesje eens wat beter zichtbaar.

Nestje van Lexie, drie weken en één dag oud.

En een filmpje van Lexie en haar kittens met beter licht: P-nest met beter licht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten